sobota, 30 stycznia 2010

Heartland

W wcześniejszych postach pisałam o serii książek pt. "Heartland". Pisałam że z utęsknieniem czekam na OSTATNIĄ część pt. Obietnice. Wreszcie ją mam, dostałam na moje 11 urodziny 18.1.09r. Jak się jednak okazało to niejest ostatnia część! Z tyłu pisze:

W przygotowaniu:
"Szczera prawda"
"Prędzej czy później"
"Czarna godzina"

Możliwe że one też nie są ostatnie, pewnie w "Czarnej godzinie" z tyłu znów będzie, w przygotowaniu:................ No ale trudno, fajnie że Lauren Brooke ma kolejne pomysły na te jakże uraczą i świetną książkę jaką jest "Heartland".

7 komentarzy:

Lena Wodecka pisze...

Czytałam większość części Heartland'u i to chyba najlepsza książka o koniach.

Ola pisze...

mam również takie zdanie

XX pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
XX pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
XX pisze...

"Heartland" ma 20 części i uwielbiam tę książki. Ja nie mogę się doczekac 13 części czyli "czarna godzina".

kari pisze...

wczoraj kupiłam sobie "Prędzej czy później" i wczoraj tez ją przeczytałam - była super, a jak przeczytałam zapowiedź do "czarnej godziny" to nie mogłam i nie mogę o niej przestać myśleć. Sama mam konia i go bardzo kocham tak jak Amy inne konie. A części będzie 20 i 5 dodatkowych.

Unknown pisze...

Kocham heartland: D
Z niecierpliwością czekam aż mi prześlą następne części (dwa dni tem uzamówiłam).
Wcześniej nie wiedziałam, że konie leczy i uspokaja się ziołami, t-tauch znałam ale nie stosowałam, ale teraz będe wykorzystywać masarze na moim koniu : )