poniedziałek, 30 marca 2009

Koń Pegaz

Pegaz to koń któremu doczepiono skrzydła...


Dzisiaj pisze o tak samo cudownych i bajkowych koniach jak jednorożec. Tym razem jest to Pegaz.

Mój opis Pegaza:
Pegaz to cudowny koń. Wyróżnia się tym że ma parę pięknych połyskujących skrzydeł. Jego kolor to zazwyczaj biały, złoty, szary, a czasami nawet leciutko różowy. Dzięki swoim skrzydłom jest koniem przestworzy... Umie robić wiele akrobaci w powietrzu. Miło było by lecieć na jego grzbiecie:)

Pegaz zrodzony z morskiej wody...


Tak jak mówiłam są nawet różowe pegazy:)


Złoty Pegaz.


Pegaz, patronem innych koni.


Czarny pegaz sprawia że przebiega cię dreszczyk strachu...

3 komentarze:

Paweł Kupras pisze...

EKSTRA Post Siostrzyczko. Jeżeli chodzi o pegazy to pegaz czystej krwi nie posiada rogu tylko same skrzydła;) Za to pegaz z rogiem to hybryda Jednorożca i Pegaza:)

Lena Wodecka pisze...

Fajny blog, jak byłm mał bardzo chciałam być pegzem. Zapraszam do mnie
http://konisie-lenka0.blogspot.com/

Ryksa Medlin pisze...

pegaz+jednorożec=pegazorożec
moim zdaniem skoro ssaki mają cztery kończyny, to pegazy nie mają przednich nóg. Tylko skrzydła. I nie pierzaste a skórzaste jak u nietoperza. Taka moja wizja