niedziela, 15 marca 2009

Piękno konia - ARAB










Ten post będzie krótki bo napisałam już jednego o kucu Fell.
Dlatego umieszczę kilka fotek dzięki czemu zrozumiecie czemu tak kocham Araby.



Mała wzmianka o Arabach:
Koń Arabski:
Zwierzę to, nazywane dziś także arabem, zapewne wywarło największy wpływ na wszystkie istniejące obecnie rasy koni i kuców. Rasa ta owiana jest pewnym romantyzmem, pewnie dlatego, że jest wśród niej wiele niezwykle pięknych okazów o wspaniałym temperamencie i inteligencji. Wiele arabów darzy też ludzi wyraźnym uczuciem. Konie te służą ludziom tym lepiej, im bardziej ludzie cenią ich wytrzymałość, indywidualizm i werwę.

Tekst napisałam własnoręcznie na podstawie książki SUSAN McBANE.

2 komentarze:

moni pisze...

Zgadzam się z tobą,konie arabskie są wspaniałe , sama dwa razy w tygodniu jeżdżę na moim ukochanym arabku Woroneżu .
Jest cudowny , bardzo grzeczny i usłuchany tylko są problemy z zakładaniem ogłowia ale to jest najmniej ważne.
Spisuję się świetnie chodzi z gracją jak prawdziwy arab i ma wspaniały charakter, byle komu nie da się pogłaskać. ^^
Ale straszny z niego łasuch raz dziewczyna wyciągała ciastka i jadła a on pierwsze co zobaczył już rezygnuje z kłusowania z innymi końmi i do ciastek leci .
Ale i tak jest wspaniały .

Pozdrawiam

Ola pisze...

Zazdroszczę Ci że masz własnego konia i to w dodatku araba! Dla mnie arab to wielkie marzenie:) Ja jeżdżę na tych cudownych zwierzętach od dawna ale żadnego konia nie posiadam, mam za to cztery cudowne kotki z czego dwa małe które mają pięć miesięcy:) Pozdrowienia dla Ciebie oraz dla twojego arabka;)!