poniedziałek, 30 marca 2009

Złoty Smok

Jak widzicie zaczęłam pisać o zwierzętach nie z tej ziemi:) Choć jak zauważyliście ostatnie dwa posty, może i były związane z magią, ale były to konie(z rogiem lub skrzydłami). Teraz jednak piszę o zwierzęciu mi nieznanym. Pewnie myślicie: "No to poco go piszesz"? Otóż to obiecałam bratu. Nie dziwcie się więc że będę brać informacje z różnych stron. Ale pierwsze mój opis: (Myślę że będe miała łatwo bo wystarczy wyobraźić sobie złotego smoka)...
Mój opis:
Wielki smok. Jego ciało jest pokryte złotym węglem(dlatego ludzie mówią: ''złoty smok"). Trwarz zacięta, ale jednak łagodna. Skrzydła owinięte pyłkiem elfów, dzięki czemu tak szybko i zwinnie lata. Łapy zakończone ostrymi pazurami, których koniec jesy złoty. Ogon długi, zakończony rogiem od jednorożca(dzięki czemu ma tyle wdzięku). Fajnie było by go zobaczyć... (Oczywiście w klatce:))

Oto kilka fotek, na pewno nie będą takie same jak mój opis, lecz kto wie...

Głowa jak widzimy zacięta lecz łagodna...



Ten raczej nie jest podobny do mojego opisu:(

Tak właśnie ja go sobie wyobrażam:))



A to opis kogoś kto o wiele bardziej zna się na smokach:

Złote smoki są istotami mądrymi i pełnymi gracji, a także zwinnymi. Nienawidzą niesprawiedliwości i nieuczciwości. Często wyruszają w świat, by szerzyć dobro, zwykle w postaci człowieka lub zwirzęcia.
Łuski złotego smoka zaraz po wykluciu się z jaja są ciemnożółte, ozdobione licznymi plamkami metalicznego złota. W miarę upływu czasu plamki się powiększają, dzięki czemu łuski sorosłego smoka są złote.
Mądre pyski tych gadów zdobią wąsy. Świecące źrenice z wiekiem stają się coraz jaśniejsze, aż wreszcie oczy smoka przemieniaja się w kałuże roztopionego złota. Istoty te pachną szafranem i kadzidłem.
Złote smoki żyją niemal wszędzie. Siedziby zakładają w odosobnionych miejscach; zawze są z kamienia, przeważnie zamieszkują jaskinie, a także zamki. Zwykle mają lojalnych strażników: zwierzęta charakterystyczne dla danego regionu, giganci burzowi czy chmurowi o dobrym charakterze. Złote smoki żywią się przede wszystkim perłami lub małymi klejnotami. Chętnie przyjmują dary, jeśli nie mają one tylko charakteru łapówek. Strona.

1 komentarz:

Paweł Kupras pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.