sobota, 21 marca 2009

Konie z pięknymi grzywami i ogonami

Z GRZYWY KONIA TARKAŃSKIEGO MOŻNA PLEŚĆ RÓŻNE WZORKI


PIĘKNY KOŃ RASY QUARTER HORSE, JEST PIĘKNYM PRZEDSTAWICIELEM SWOJEJ RASY.


KONIE ARABSKIE MAJĄ PIĘKNĄ, JEDWABISTĄ, GRZYWĘ


KOŃ FRYZYJSKI NAZYWANY TEŻ CZARNĄ DROGOCENNĄ PERŁĄ


KOŃ FRYZYJSKI

SIWOJABŁOWITY KOŃ ANDALUZYJSKI


KOŃ ANDALUZYJSKI
To się nazywa mieć piękną grzywę...

KOŃ FRYZYJSKI


Trochę dziwny tytuł prawda? Ale spokojnie zaraz się wszystko wyjaśni, otóż to że chce na fotografiach pokazać konie z klasą. Na przykład: konie andaluzyjskie, konie fryzyjskie.......... itd.

Zdjęcia wzięłam z różnych stron, blogów i portali. Tym co zrobili te zdjęcia serdecznie dziękuje:)

3 komentarze:

Max Vandenburg pisze...

jestem Nani krytyk blogów.twój blog jest taki sobię...widzę że znasz się na koniach,więc pisz o nkich więcej i dodaj kilka zdięć

Olaola7 pisze...

podobają mi się informacje zawarte w twoim blog wpadnij do mnie : )

http://crazy-amazon.blogspot.com/

Klara pisze...

cześć jestem wera i mam 12 lat
naprawdę świetnego masz bloga
hhmmmm....
nie wiem czy nawet ładniejszego od mojego
sama sprawdź mój blog to ;
http://wikiijejkoniki.blogspot.com/